Sunday, February 05, 2006

Herba Penawar Resdung Bumiku

BUMIKU Penawar Resdung terbukti berkesan untuk melegakan resdung dan gatal-gatal pada muka. Nombor Pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia MAL05032582TC

Bumiku Naturalcare Sdn Bhd ditubuhkan pada bulan Mei 2003 dengan tujuan untuk memajukan hasil produk herba yang diformulasikan oleh pengasasnya, En Abdul Khalid bin Ahmad atau lebih dikenali sebagai Pak Khalid.

Sebelum itu, hasil produk herba tersebut dijual secara kecil-kecilan di pasar-pasar malam atau kedai-kedai ubat. Atas keberkesanan dan populariti ubat-ubat tersebut, banyak ubat-ubat Pak Khalid telah ditiru menggunakan bahan-bahan bukan asli dan ini telah menjatuhkan imej dan kepercayaan masyarakat kepada ubat-ubat tersebut.

Bumiku berhasrat untuk memulihkan semula imej ubat-ubat Pak Khalid dengan strategi jualan dan pemasaran yang lebih teratur. Ini bagi memastikan masyarakat Malaysia mendapat produk herba yang terbaik dan berkualiti dan paling utama dapat memelihara dan memulihkan kesihatan pengguna.

Encik Abdul Khalid bin Ahmad atau lebih dikenali sebagai Pak Khalid adalah pengamal perubatan tradisional dan mempunyai pengalaman lebih dari 20 tahun dalam bidang ini. Beliau menimba ilmu dan pengamalan hasil tunjuk ajar Tok Gurunya, Pak Sahak, seorang pengamal tradisional yang terkenal di sebelah utara Semenanjung Malaysia.


Kandungan
30 kapsul @ 382 mg

Aturan makan
2 kapsul selepas sarapan pagi &
2 kapsul selepas makan malam

Harga seunit (Untuk pembelian melebihi 3 unit, diskuan caj penghantaran akan diberikan)
Malaysia Barat RM 18.00 + Penghantaran RM 5.00
Malaysia Timur RM 20.00 + Penghantaran RM 8.00

Pembayaran
Maybank Ibrahim Abdullah 5621.4270.3442
Sila emailkan mengenai pembayaran beserta nama dan alamat penghantaran ke penawar.resdung@gmail.com, atau SMS ke 012-2518589

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

adakah ubat ini selamat dimakan bagi wanita yang mengandung?..tq

7:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

1.apakah bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan produk ini?
2.adakah produk ini ada dijual di tangkak,johor?
terima ksih..

12:39 PM  
Blogger Unknown said...

Ada lagi ke keluaran ubat ini di pasaraya

7:55 PM  

Post a Comment

<< Home